Ekonomi

iyzico, lider ürünleriyle finansal hizmetleri demokratikleştirmeye devam edecek!

Fintech pazarının lider markası olarak 10 yılı geride bırakan iyzico, ikinci 10 yıllık stratejisinde hem üye işyerleri hem de son kullanıcılar için alışverişin dönüşümüne ve dijitalleşmesine odaklanacak.

Finansal hizmetleri demokratikleştirme ve yaygınlaştırma vizyonuyla 2013 yılında kurulan iyzico, 10. yılında geleceğin iyzico’sunu inşa ediyor. 100 bin üye işyeri, 4 milyon kullanıcı ile 70 milyar TL işlem hacmine ulaşan iyzico, önümüzdeki dönemde KOBİ’lerin büyümesine ve dijital dönüşümüne yön vermeye odaklanıyor. KOBİ’lerin büyümesine yön verecek ve dijital dönüşüm süreçlerinde tamamlayıcı hizmetler sunacak iyzico, uçtan uca alışveriş deneyimini son kullanıcılar için de benimseyecek ve ödeme seçeneklerini çeşitlendirecek.

iyzico, yenilikçi ürün ve hizmetleriyle son 5 yılda her yılı ortalama yüzde 102 büyüme ile kapattı. Son 1 yılda üye işyeri sayısını yüzde 20 artıran iyzico, 2023 yılını 150 milyar TL’lik bir hacimle kapatmayı, son kullanıcı sayısını 6 milyona, üye işyeri sayısını da 130 bine çıkarmayı hedefliyor.

iyzico CEO’su Orkun Saitoğlu: “İş yeri ve son kullanıcılara yönelik finansal hizmetleri demokratikleştirmeye devam ederken, büyümelerini ve dijitalleşmelerini destekleyeceğiz”

Türkiye’deki tüm işletmelerin yüzde 99,8’inin KOBİ olduğuna ve bu işletmelerin toplam istihdamın yüzde 76,7’sini sağladığına işaret eden Prof. iyzico CEO’su Orkun Saitoğlu, Bu oranların KOBİ’lerin ülke ekonomisindeki yerini ve değerini çarpıcı bir şekilde gösterdiğini belirtti. Orkun Saitoğlu, “iyzico olarak bundan 10 yıl önce finansal hizmetleri demokratikleştirme vizyonuyla yola çıktık ve bunu ödemeler alanında başardık. İkinci 10 yılımızda da finansal hizmetleri demokratikleştirmeye devam ederken KOBİ’lerin büyüme serüvenlerine yol arkadaşı olmayı hedefliyoruz. Dijitalleşme ile sağlanacak performans ve verimlilik artışının ülkemizin ekonomik büyümesi için değerinin farkındayız. Bu noktada iyzico olarak alışveriş etrafında demokratik bir ekosistemin varlığını güçlendirmek için yeni dönemimizde hem üye işyerlerine hem de son kullanıcılara yönelik finansal hizmetleri dijitalleştireceğiz” dedi.

Saitoğlu, iyzico’nun ikinci 10 yılında da üye işletmeler için finansmandan raporlamaya, nakit yönetiminden pazarlama ve CRM araçlarına kadar pek çok analize kolay ve güvenilir erişim sağlayacaklarının altını çizdi.

Türkiye’de ödemeler pazarının öncüsü olduklarını belirten Saitoğlu, iyzico’nun   Birçok farklı bankanın POS cihazlarının kasa önünde durmasıyla artık alışverişin fiziki ortamda kurulduğunu ve bir market oluşturduklarını hatırlattı. 10 yıldır Türkiye’de hem son kullanıcılar hem de üye işyerleri için güvenilir bir alışveriş altyapısı oluşturduklarını vurgulayan Orkun Saitoğlu, “Hızla gelişen e-ticaretten KOBİ’lerin daha fazla pay alması için bir strateji geliştirdik. iyzico ile öde Üye işyerlerimizin müşterilerine yüzde 37 daha hızlı ödeme deneyimi yaşattık. Bu avantajlar sayesinde iyzico ile Öde, 2021-2022 döneminde işlem sayısında yüzde 155 büyüme sağladı. Bugün 35 binden fazla üyemiz iş yerlerimiz tarafından kullanılmaktadır. Geçtiğimiz yıl iyzico ile Öde’yi kabul eden üye işyerlerinin e-ticaret süreçlerinin yüzde 20’si iyzico ile Öde üzerinden gerçekleşti” dedi.

Rafta, koridorda ve kapıda ödeme için yeni çözümler

Online alışverişin yanı sıra iyzico Cep POS ürünleri ile alıcı ve satıcıyı fiziki ortamda buluşturan iyzico, bu alanda yatırımlarına devam edecek. Perakende kanalında rafta, koridorda ve kapıda ödeme alma deneyimini geliştirecek çözümler üzerinde çalıştıklarını söyleyen Orkun Saitoğlu, “Üye işyerlerimizin tüm ödeme işlemlerini kontrol edebilmesi için çalışıyoruz. hem fiziksel hem de online mağazalarda tek bir panelden. Birden fazla kanalda tüm finansal ihtiyaçlarını ve nakit akışlarını kolayca yönetebilecekleri uçtan uca hizmetler sunacağız.”

iyzico, alışveriş dünyasının avantajlarını kullanıcılarıyla buluşturuyor

E-ticarette sadık ödeme yolculuğunu sürdürülebilir kılmayı hedefleyen iyzico, KOBİ’lerin yanı sıra son kullanıcıları da merkezinde tutmaya devam ediyor. Yeni dönemde ödeme seçeneklerini çeşitlendirerek son kullanıcılarına hızlı, kolay ve güvenilir bir alışveriş deneyimi yaşatmak için iyileştirmeler yaptıklarını belirten Saitoğlu, “iyzico olarak uçtan uca alışveriş deneyimini benimsemeyi hedefliyoruz. Burada kullanıcılarımızın araştırma seviyesinden işi bulduğu anda karar vermesi, satın alırken kampanyalardan yararlanması, satın alma aşamasında hızlı, güvenilir ve kolay ödeme yapması ve sonrasında da yanımızda olması için çalışmalarımızı başlattık. Güvenli Alışveriş ve Kolay İade özelliklerimiz ile tüm alışveriş sürecinde kullanıcılarımız.” Kullanıcılar iyzico cüzdan bakiyeleri ve alışveriş harcamalarını iade alabilecekleri kampanyalar ile alışveriş dünyasının avantajlarıyla tanışacaklar. iyzico üye işyerlerinde açık bankacılık hizmetleri ve alışveriş ayrıcalıkları gibi özellikler de eklenecektir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu